L’UJI fomenta la comunicació social de la ciència amb un taller de redacció de notícies i gestió de xarxes socials El taller, obert a tota la comunitat universitària i gratuït, tindrà lloc els dimecres 29 d’octubre i 5 de novembre de 2014

29/10/2014 | SCP

El “Taller de comunicació social de la ciència per a investigadors i investigadores”, organitzat per la Universitat Jaume I en el marc de la celebració de la Setmana Europea de la Ciència i la Tecnologia, abordarà les claus de la redacció periodística en les notícies científiques, així com les possibilitats de comunicació de les xarxes socials. El taller, obert a tota la comunitat universitària i gratuït, tindrà lloc els dimecres 29 d’octubre i 5 de novembre de 2014, de 9.30 a 13 hores, a la sala de premsa de l’edifici Rectorat. La jornada serà inaugurada pel vicerector d’Investigació i Doctorat, Antonio Barba, i el director del Servei de Comunicació i Publicacions, Francisco Fernández Beltrán.

La Unitat de Cultura Científica i Innovació del Servei de Comunicació i Publicacions organitza anualment el “Taller de comunicació social de la ciència per a investigadors i investigadores” amb la finalitat d'avançar en l'acostament de la recerca, la innovació i la tecnologia a la societat. En la present edició se centra en la forma de redactar les notícies científiques als diferents mitjans de comunicació i en les possibilitats que obrin les xarxes socials per a la comunicació de la ciència.

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de l’UJI, pertanyent a la xarxa d’UCC+i de la FECYT i adscrita al Servei de Comunicació i Publicacions de la Jaume I, organitza el taller que compta amb el patrocini de la Xarxa d'Universitats Valencianes per al foment de la Recerca, el Desenvolupament i la Innovació (RUVID), les empreses Facsa i Iproma del Grupo Gimeno Servicios i l’Aula Dàvalos Fletcher de la Cultura.