Gener

21/01/2015 | SCP

Gener

• Grup de Dispositius Fotovoltaics i Optoelectrònics (DFO)
    Cèl·lula solar més eficient

El Grup de Dispositius Fotovoltaics i Optoelectrònics (DFO) juntament amb investigadors de la prestigiosa Universitat d'Oxford, han creat i caracteritzat un dispositiu fotovoltaic que es fabrica a baixes temperatures i que presenta una alta eficiència.

• Genètica i càncer de pell

Quan l'Homo sapiens va abandonar Àfrica es va produir una mutació en el gen que regular la síntesi de la melanina que afavoria l'absorció de la vitamina D però incrementava el risc de càncer de pell.

• Santiago Luis.
    Compostos minimalistes

Investigadors de l'UJI destaquen en el desenvolupament de compostos denominats minimalistes per les seues dimensions i simplicitat i bioinspirats per estar basats en la naturalesa.