31/03/2015 | SCP

• Recobriments fotocatalíticos

L'Institut de Tecnologia Ceràmica Agustín Escardino de l’UJI (ITC) ha conclòs, junt amb altres centres tecnològics i d'investigació, els treballs relatius al projecte denominat “Desenvolupament de superfícies fotocatalítiques per mitjà de tècniques fàcilment escalables a la indústria” (FOTOCER).

• Observatori IUNE

• Carmen Lázaro
    Microcrèdits a Roma

El concepte de microcrèdit com a préstec de xicotetes quantitats de diners que possibilita que persones sense recursos puguen engegar projectes laborals pel seu compte va ser ja posat en marxa per algunes dones en la Roma Antiga.

• Riscos psicològics UCI

Treballar en un entorn de contacte continu amb el patiment i la mort, on s'han de prendre decisions de gran transcendència amb urgència com és el cas de les Unitats de Vigilància Intensiva, passa factura psicològica al personal sanitari.

• Cuatroochenta
    Visor web d'imatges radiològiques

Cuatroochenta ha aplicat una nova tecnologia per a la transmissió i visió on line d'imatges radiològiques que per primera vegada permet conservar tota la informació mèdica necessària quan s'empra la telerradiología en els centres sanitaris.

• IUDESP
    Material didàctic per a combatre els estereotips

Els estereotips per diversitat sexual, especialment en el cas de lesbianes i bisexuals, continuen sent un important problema entre els joves.