Gener

Gener

• biotica
    Test per la Legionella

L'empresa Biótica, ubicada en el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, ha rebut el reconeixement internacional del seu test per a la detecció de Legionella pneumophila, Legipid ® Legionella Bioalarm.

• Polseres cardíaques

La utilització de polseres cardíaques connectades via TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) a un sistema de seguiment i monitorització podria evitar casos de mort sobtada en la pràctica d'activitats esportives, així com la detecció prematura d'anomalies cardíaques, prevenir certes lesions musculars esportives i afavorir una notable millora en el temps d'assistència sanitària a l'esportista.