Maig

Maig

• Computadors
    Projecte europeu TEXT

Els avanços científics requereixen en nombroses ocasions desenvolupar càlculs que pel seu volum només poden executar supercomputadors que funcionen de forma ininterrompuda tots els dies de l'any.

• Pascual del Pobil
    Visió artificial

L’UJI presenta els resultats d’un important estudi europeu on s’ha intentat replicar en robots els comportaments humans relacionats amb la visió, l’agafament d’objectes i la percepció espacial.

• Laboratori vivent

El futur e'livinglab d'espaitec, promogut per l'entitat gestora del parc, les seues empreses i la Universitat Jaume I de Castelló, pretén ser un espai orientat a activar, impulsar i estendre la capacitat creativa i innovadora en tecnologia d'emprenedors, empreses, ciutadans i ciutadanes de la societat castellonenca.