Gener

Gener

• RedCyted
    Nanotecnologia i energies alternatives

La Universitat Jaume I liderarà el projecte “Materials i Dispositius de Nanoescala per a Conversió i Emmagatzemament d'Energia”, de 3 anys de durada, l'objectiu principal del qual és promoure la cooperació entre els països d'Iberoamèrica, desenvolupant investigació bàsica i aplicada en diverses àrees de nanotecnologia per a energia neta, com l'energia fotovoltaica, bateries, LEDs i sistema d'obtenció de combustible amb llum solar.

• Alfredo Alfageme
    Retir laboral remunerat com alternativa

Avis i àvies treballant en el cuidat dels néts mentre els pares dels xiquets es veuen obligats a incorporar-se al seu lloc de treball, persones amb ganes d'estudiar però sense possibilitats d'abandonar el treball per a fer-ho mentre majors amb il·lusió per mantenir la seua ocupació remunerada es veuen forçats a jubilar-se.

• Benviguda estudiantat estranger

La vicerectora de Cooperació i Relacions Internacionals de la Universitat Jaume I, Inmaculada Fortanet, donarà la benvinguda a l’estudiantat entrant d’intercanvi dimecres 2 de febrer de 2011 a les 12 hores a la sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

• Repositori UJI

El repositori o dipòsit digital de l'UJI ha ascendit a la posició 261 d’un total de 1.121 repositoris institucionals de tot el món, segons el rànquing elaborat pel Laboratori de Cibermetria del CSIC.