Maig

Maig

• Humansite
    Entorn virtual i aprenentatge

Sentir que s’aprèn en un entorn virtual i que és possible gaudir de l’experiència de l’aprenentatge en una aplicació com Humansite, és una de les principals conclusions del projecte d’investigació “Estudi d’experiències gratificants com a catalitzadores de l’aprenentatge en plataformes d’e-learning”, que han dut a terme Sonia Agut i Antonio Grandío, professors dels departaments de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia i d’Administració d’Empreses i Màrqueting, respectivament, de la Universitat Jaume I de Castelló.

• Fibromialgia i realitat virtual

Investigadors del Labpsitec de la Universitat Jaume I de Castelló (UJI), el Grup LabHuman de la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Universitat de València (UVEG) han desenvolupat una nova teràpia basada en la utilització de dispositius mòbils i Realitat Virtual per al tractament psicològic de pacients afectats per fibromialgia.

• Sitema gestió de tràfic

Un equip d'investigació multidisciplinària format per experts de la Universitat Jaume I (UJI), la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Universitat de València (UV), coordinats per l'Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i la Comunicació (IRTIC) de la UV, han desenvolupat un nou sistema de gestió del tràfic que podrà reduir l'índex d'accidents en condicions meteorològiques adverses.