Juny

31/03/2015 | SCP

Juny

Robots bombers

La Universitat Jaume I ha acollit una reunió del consorci científic que participa en el projecte europeu Guardians, en la qual els investigadors han posat a prova els avanços experimentats fins ara en el disseny dels robots que serviran per auxiliar els bombers en les tasques més perilloses.

Càtedra Lubasa de Canvi Climàtic

La Universitat Jaume I i la Fundació Lubasa, a través de la qual el grup empresarial Lubasa desenvolupa la seua acció social, han firmat un conveni de col·laboració a fi de crear la Càtedra Lubasa de Canvi Climàtic. L'objectiu d'aquesta càtedra, que té una duració de tres anys prorrogables, és el foment de la investigació i la difusió dels coneixements sobre els efectes del canvi climàtic i el medi ambient.

NVIDIA premia a l'UJI

La companyia NVIDIA, principal fabricant mundial de targetes gràfiques per a ordinadors, ha concedit el premi NVIDIA Professor Partnership Award al grup d’investigació Arquitectures i Computació d'Altes Prestacions de la Universitat Jaume I pels seus treballs de desenvolupament de programari optimat per a càlcul matricial sobre processadors gràfics.

Projecte europeu Guardians

La Universitat Jaume I farà públics divendres 13 de juny de 2008 a les 11.30 hores a la Sala de Premsa de l’Edifici de Rectorat els avanços del projecte Guardians.

Autoconfiança millors notes

Confiar en si mateix és el primer pas per a l’èxit. Aquest axioma, que ja havia estat provat experimentalment en el context laboral, ha estat referendat ara en el cas del rendiment dels estudiants per mitjà d’una investigació desenvolupada a la Universitat Jaume I.