Març

31/03/2015 | SCP

Març

• Tolerància a l’estrès salí

Investigadors del Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural de la Universitat Jaume I (UJI) han estudiat la capacitat de distints genotips de cítrics per a capejar els estralls produïts pels alts nivells de salinitat en l’aigua de reg.

• Colonialisme postmodern

Una tesi constata que la proliferació d’empreses de seguretat privada occidentals en els països del tercer món està donant lloc a una nova forma de colonialisme postmodern. El treball desvela les arrels de la legitimitat d’aquestes companyies, a qui reten comptes i l’impacte que tenen en relació a la sobirania dels països que empren els seus serveis i davant de la seguretat del sistema internacional.

• Creació d’EBT

El Vicerectorat de Política Científica i Tecnològica i l’Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic (OCIT) organitzen la jornada Estructures de suport a la creació d’Empreses de Base Tecnològica, on aprofitaran per a presentar la nova edició del Programa Concurs Uniemprendia 2008 de suport a la constitució d’empreses spin-off.