Febrer

31/03/2015 | SCP

Febrer

• Una tesi de l’UJI premiada

El Comitè Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana ha atorgat el premi per a tesis doctorals al treball realitzat per l’investigador del Departament de Dret Públic de la Universitat Jaume I Santiago García Campá, que porta per títol El tractament del voluntariat en el Dret espanyol.

• Uniemprendia 2008

La Universitat Jaume I, a través de l’OCIT, i juntament amb altres 46 universitats, el CSIC i l’INTA organitza Uniemprendia 2008, un programa nacional per a la promoció d’empreses basades en tecnologia universitària.

• Jornades sobre biocombustibles i sostenibilitat

El màster interuniversitari en Química Sostenible, que coordina la Universitat Jaume I, ha organitzat dues jornades per al 14 i 15 de febrer sobre dues qüestions d’actualitat relacionades amb la química verda: els biocombustibles i la sostenibilitat en la indústria química.

• AECA aprova un estudi de l'UJI

L’última reunió del Ple de la Comissió de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de l’Associació Espanyola de Comptabilitat i Administració d’Empreses (AECA) ha aprovat cinc nous projectes d’estudis, entre els que es troba el treball “Inversió socialment responsable (ISR)”, de María Angeles Fernández Izquierdo i María Jesús Muñoz Torres, coordinadores del grup d’investigació Sostenibilitat en les Organitzacions i Gestió de la Responsabilitat Social (SoGReS), de la Universitat Jaume I de Castelló.

• Promoció de la Investigació 2008

El Consell de Govern de la Universitat Jaume I ha aprovat el Pla de Promoció de la Investigació 2008, que contempla la posada en marxa de quatre programes que inclouen nombroses convocatòries d’ajudes i beques.

• Pla Nacional d’I+D+i

La Universitat Jaume I va acollir el 8 de febrer passat la presentació del Pla Nacional d’I+D+i 2008-2011 a càrrec de la subdirectora general de Coordinació del PN del Ministeri d’Educació i Ciència, M. Luisa Delgado, qui va informar sobre els principals punts d’aquest pla que defineix l’estratègia a seguir i les prioritats en el sistema espanyol de Ciència i Tecnologia.