El psiquiatra Luis Rojas Marcos participa en unes jornades sobre psicologia positiva en la Universitat Jaume I

12/05/2015 | SCP

El doctor Luis Rojas Marcos, professor de Psiquiatria de la New York University i expresident executiu del Sistema de Sanitat i Hospitals Públics de Nova York, oferirà la conferència "Optimisme en acció. Avanços recents en psicologia positiva i salut" el dissabte 25 d'octubre, a les 12:00 hores, al saló d'actes Alfons el Magnànim de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I. Luis Rojas Marcos atendrà la premsa al finalitzar la conferència, a les 13:30 hores aproximadament, al mateix saló d'actes.

Aquesta conferència s'emmarca en les Jornades sobre Psicologia Positiva i Salut: Avanços recents en Psicologia i Salut, que es celebren a la Universitat Jaume I els dies 24 i 25 d'octubre.