Visualitzar en la web
Número X. 10/10/2017
Descripción imagen

La Universitat Jaume I destina un milió d’euros a la formació de joves investigadors

El vicerector d’Investigació i Doctorat, Jesús Lancis, destaca l’aposta de l’UJI per promoure el talent mitjançant contractes laborals predoctorals de tres anys.

Connecta amb la ciència
Descripción imagen

Projecte de micromecenatge per a investigar l’Alzheimer

El Grup de Neurobiotecnologia de la Facultat de Ciències de la Salut ha utilitzat la plataforma Precipita de la FECYT i ha obtingut més de 4.000 euros per a desenvolupar l’estudi.

Descripción imagen

Tocar un instrument millora la connectivitat en el cervell

Tocar un instrument musical millora la connexió entre la zona de l'audició i la motora segons un estudi del grup Neuropsicologia i Neuroimatge Funcional de l'UJI i la Universitat McGill de Canadà.

Descripción imagen

Nou sistema de producció i transport segur d’hidrogen

Investigadors espanyols patenten un procediment de producció eficient, emmagatzematge i transport segur d’hidrogen per al seu ús en cel·les de combustible mitjançant l’ús de reactius químics.

Vocabulari: participació social

Arecia Aguirre, investigadora del grup de Millora Educativa i Ciutadania Crítica, descriu el concepte de participació social en el marc del projecte de vocabulari científic de l'UJI.

Practica a l'UJI

Altres notícies

Connecta amb la Ciència arriba a 51 centres educatius de secundària

L'UJI ha iniciat les jornades científiques Connecta amb la Ciència, la finalitat de les quals és promoure les vocacions científiques i tècniques entre els joves.

El RobInLab de l'UJI participa en l'Amazon Robotics Challenge 2017

El RobInLab ha competit amb equips de tot el món en l'Amazon Robotics Challenge celebrat en juliol a Nagoya (Japó), on ha quedat en desena posició.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana