Visualitzar en la web
Número IX. 5/07/2017
Descripción imagen

L’UJI i la UV creen una plataforma digital de tractament de l'addicció al cibersexe

La Unitat de Recerca en Sexualitat i Sida (Salusex-Unisexsida) ha detectat que un 10% d'adolescents que utilitzen Internet amb finalitats sexuals presenta perfils de risc.

Ciència UJI TV
Descripción imagen

Una estudiant adapta una màquina de cosir per a dones discapacitades a Senegal

El treball de Sara Sánchez és una col·laboració de l'ONG Dexde i el Seminari d’Innovació Educativa en Enginyeria i Responsabilitat Social.

Descripción imagen

Més transparència i control del neuromàrqueting polític per a evitar la manipulació del votant

El Grup d’Ètica i Democràcia adverteix sobre el risc per a l’autonomia democràtica de l’aplicació de tècniques de neuromàrqueting polític.

Descripción imagen

L’UJI impulsa la comunicació científica transmèdia amb el projecte #ÀgoraDigital

Deu grups de recerca, dos instituts i Espaitec participen en la iniciativa que planteja un model de difusió de la ciència multimèdia i participatiu.

Vocabulari científic: mitosi

Miguel Cerezo, professor de Fisiologia Vegetal, descriu el concepte de mitosi en el marc del projecte de vocabulari científic de l'UJI.

Connecta amb la ciència

Altres notícies

Descripción imagen

Cinquanta-vuit joves exposen els seus projectes d’investigació

L’alumnat pertany a centres de secundària de l’Alcora, Benicàssim, Borriana, Castelló de la Plana, Grau de Castelló, Torreblanca, la Vall d’Alba i Vila-real.

Descripción imagen

La comunitat educativa es bolca en la tercera edició de Firujiciència

La mostra científica ha reunit a la universitat pública de Castelló alumnat i professorat de més de trenta centres de tota la província.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana