Visualitzar en la web
Número VII. 22/12/2016
Descripción imagen

Investigadors de l’UJI analitzen l’impacte del canvi climàtic sobre els cítrics

Investigadors del Departament de Ciències Agràries realitzen un estudi pioner que combina l’estrès de sequera i la calor en els dos patrons més comuns emprats en citricultura.

Sóc olímpic
Descripción imagen

Premi a les millors pràctiques d'«Estudia i investiga» a l'UJI

Inés Domingo, Judith Escrig, Jaime Clemente, Juana Segarra, Raquel Gil, Marc Salvador, María Capilla i Clara Miguel han sigut els guardonats amb el premi Fundació Banc Sabadell.

Descripción imagen

La genètica eleva el risc dels homes de patir melanoma

Un estudi desenvolupat per investigadors de la Facultat de Ciències de la Salut demostra que els homes tendeixen a presentar una pigmentació més clara de la pell i una pitjor resposta al sol.

Més de 55.000 visites als vídeos de ciència de l'estudiantat

L'estudiantat de Comunicació Audiovisual ha sumat 11 nous vídeos als 42 realitzats en cursos anteriors en el marc del projecte de divulgació de la investigació Labcom-Ciència.

Vocabulari científic: neuropèptid

Ana Sánchez, professora d’Anatomia i Embriologia Humana, descriu el concepte de neuropèptid en el marc del projecte de vocabulari científic de l'UJI.

El gust d'investigar

Altres notícies

Descripción imagen

Els mapes de risc d’incendis forestals incorpora el factor humà

Un estudi conclou que la prevenció ha d’incorporar el perill de la proximitat a carreteres després d’analitzar 663 focs registrats a Castelló entre 2001 i 2006.

Tres investigadores guanyen el concurs Research Pitches de l’UJI

Tres investigadores han guanyat el primer concurs de «research pitches» organitzat per l'UJI: Christa María Madrid Boquín, Lorena Bort Mir i María Josefina Peláez.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana