Visualitzar en la web
Número VI. 27/07/2016
Descripción imagen

Nova tècnica per a la detecció de contaminants en peixos i mariscos

Investigadors de l'Institut Universitari de Plaguicides i Aigües han desenvolupat una innovadora tècnica per a la detecció i quantificació de contaminants en mostres alimentàries, principalment d'origen marí.

Connecta amb la ciència

120 joves participen en els Campus Científics d'estiu

Al voltant de 120 alumnes de tot Espanya participen en el programa estatal de Campus Científics realitzant una estada d’una setmana a l'UJI durant la qual participen en nombroses activitats.

Descripción imagen

La realitat virtual és eficaç en el tractament de la fibromiàlgia

Investigadors de l'UJI han demostrat que la realitat virtual té una alta eficàcia en el tractament psicològic de la fibromiàlgia i també és aplicable a altres malalties amb dolor crònic.

Descripción imagen

L’UJI analitza l’impacte del canvi climàtic sobre els cítrics

Investigadors del Departament de Ciències Agràries realitzen un estudi pioner que combina l’estrès de sequera i la calor en els dos patrons més comuns emprats en citricultura.

Vocabulari: economia social

El director de la Càtedra d’Economia Social de l’UJI, Fernando de Vicente, definix els vectors que fonamenten l’economia social en el marc del projecte de vocabulari científic audiovisual de l'UJI

Vocabulari científic

Altres notícies

La Jaume I participa en 24 projectes europeus d'investigació

L'UJI participarà en quatre nous projectes europeus que vénen a sumar-se a la vintena de projectes de la Unió Europea en els quals s'està treballant en l'actualitat.

Descripción imagen

L'UJI llança una web amb la primera transcripció dels Furs de València

La Universitat Jaume I ha creat un portal web amb la primera transcripció de textos dels Furs de València, un projecte que s'ha realitzat amb el suport de la Generalitat.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana