Visualitzar en la web
Número IV. 18/12/2015
Descripción imagen

Nous compostos anticancerígens busquen reduir els efectes de la quimioteràpia

La Universitat Jaume I i el Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) han patentat nous compostos amb una potent activitat anticancerígena en cèl·lules tumorals que presenten una toxicitat molt baixa en cèl·lules sanes.

Visita l'UJI
Descripción imagen

Set joves estudiants premiades pels seus treballs de recerca

L'UJI i la Fundació Banc Sabadell han guardonat set joves investigadores per les pràctiques desenvolupades dins del programa «Estudia i investiga».

Descripción imagen

Emocional Apps crea el primer «Instagram de les emocions»

L'empresa de base tecnològica de la Universitat Jaume I, Emotional Apps, ha desenvolupat PicFeel, la primera eina social per a compartir i localitzar emocions mitjançant l'ús de fotos.

Descripción imagen

Pablo Artal: «Només poques coses són impossibles, la resta sols són difícils»

L'Escola de Doctorat ha inaugurat el curs 2015/16 amb un acte de benvinguda als 200 estudiants que s'han incorporat aquest curs acadèmic a algun dels 19 programes de doctorat que ofereix l’UJI.

Vocabulari: Telomerasa

Eva Falomir, investigadora del Grup de Síntesi Orgànica de l’UJI, descriu el concepte de Telomerasa en el marc del projecte de Vocabulari Científic audiovisual de l'UJI.

Altres notícies

Descripción imagen

Mètode pioner en l'avaluació de la contaminació per nitrats

Un investigador postdoctoral de l'UJI ha dissenyat un innovador model per al reconeixement selectiu de nitrats per reduir la contaminació ambiental.

La doctora de l'UJI, Sara Sabater, rep la prestigiosa beca Newton

La doctora en Química per la Universitat Jaume I, Sara Sabater, ha rebut una de les 37 beques Newton International Fellowship a investigadors postdoctorals de tot el món.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana