Joves investigadors expliquen diferents conceptes científics a FIRUJICIÈNCIA

29/10/2015 | SCP

Més d’una dotzena d'equips d’investigació han omplit el vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials en FIRUJICIÈNCIA per a explicar al públic assistent conceptes com el pH, la pressió atmosfèrica, el buit, les reaccions químiques, la refracció de la llum, una cambra fosca, els residus, el cicle de l’aigua o com es fa el sabó.

Firujiciència, la fira de la ciència des d’infantil fins a la universitat ha reunit a la universitat pública de Castelló mig centenar de joves investigadors, uns que fan els seus primers experiments en els laboratoris dels centres d’educació secundària i altres que els realitzen a la universitat, així com a alumnes del Grau de Mestre que, des d’una perspectiva més didàctica, explicaven com mostrar la ciència als més menuts.

La fira ha estat organitzada pel Departament d’Educació amb el suport de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, la Unitat de Suport Educatiu, el Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa i la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I de Castelló. El comité científic ha estat format per Ignacio Morell, Antonio Gallardo, Sergio Mestre, Juan José Fernández, Sara Prades i Enric Ramiro.

Imatges

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions