Visualitzar en la web
Número III. 30/10/2015

El ranking CWUR sitúa a la UJI en el top 3% de las universidades del mundo

La UJI está en el top 3% de las universidades del mundo al haber sido reconocida entre las primeras 1.000 instituciones de educación superior en la edición 2015 del Center for World University Rankings.

El gust d'investigar
Descripción imagen

Un model permetrà estudiar les bases neuronals de l'agressivitat

Investigadors de la Universitat Jaume I han desenvolupat un model innovador que representa un important avanç cap al coneixement dels mecanismes cerebrals que desencadenen l'agressivitat.

13.000 visites als vídeos de ciència gravats per estudiantat

L’estudiantat del Grau de Comunicació Audiovisual de la Jaume I ha participat per segon any consecutiu en el projecte Labcom-Ciència per a l'elaboració d'audiovisuals científics engegat per la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació.

Descripción imagen

Milloren l'obtenció d'hidrogen a partir d'aigua i llum solar

Investigadors del grup de Dispositius Fotovoltaics i Optoelectrònics han desenvolupat un dispositiu orgànic que permet reduir l'aigua a hidrogen a partir únicament de llum solar de forma econòmica i estable.

Vocabulari: Metabolòmica

Juan Vicente Sancho, investigador de l’Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA), descriu el concepte de Metabolòmica en el marc del projecte de Vocabulari Científic audiovisual de l'UJI.

Altres notícies

Descripción imagen

Un doctorat de l’UJI destapa les emissions de Volkswagen

Vicente Franco, enginyer industrial i doctorat per l'UJI, ha participat en la recerca realitzada per l'ICCT, organització autora de l'informe que va destapar l'escàndol de les emissions fraudulentes.

L’UJI «Connecta amb la Ciència» a més de 1.400 estudiants d'ESO

Un total de 1.460 estudiants de Secundària de les províncies de Castelló, València i Terol participen en les sis edicions de les jornades realitzades en el marc de la Setmana de la Ciència.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana