Una investigació al servei de la societat

30/04/2021 | SCP

Aquesta secció estarà disponible a partir del 30 de abril.

La generació i transferència del coneixement i la promoció de l'emprenedoria i la innovació són eixos fonamentals perquè una universitat siga motor de creixement del territori que l'envolta. Després de trenta anys en què l'UJI ha consolidat una sòlida estructura investigadora amb més de 175 grups d'investigació i 14 instituts universitaris que han captat, només en 2020, més de nou milions d'euros, els desafiaments per als pròxims anys se centren a potenciar la investigació de qualitat, enfortir els recursos humans dedicats a la investigació (mitjançant la formació en competències digitals i la captació de talent jove), establir aliances estratègiques en nous àmbits com el sanitari i apropar encara més el coneixement a la societat.