Jornada: «Mirades sobre el trauma: abordatge de l'abús sexual en la infància». Xarrada amb James Rhodes. Cicle de trobades anuals per a aprofundir en la realitat clínica del trauma i el seu abordatge

21/02/2018 | SCP

Data: 21 de febrer 2018
Acte: jornada  «Mirades sobre el Trauma: abordatge de l'abús sexual en la infància» Xerrada amb James Rhodes
Títol: «Mirades sobre el Trauma: abordatge de l'abús sexual en la infància»
Lloc: Paranimf UJI
Hora: 9hores-20 hores
Breu descripció: cicle d'encontres anuals per a aprofundir en la realitat clínica del trauma i el seu abordatge. Organitzat pel grup Integra, Universitat Jaume I i FUE-UJI.

De totes les experiències traumàtiques que poden patir-se en la infància, l'abús sexual és sens dubte la més devastadora i comporta seqüeles importants per a qui les pateix. Podem trobar estes vivències entre els antecedents personals de multitud de persones que pateixen els més diversos diagnòstics.
Esta jornada va dirigida a tots els professionals que d'una manera o d'una altra atenen als xiquets i adolescents: personal sanitari, docent, dels servicis socials, etc. Així com a tots els membres de la comunitat universitària a fi que puguen prendre consciència d'esta realitat i abordar-la de la manera més adequada quan s'enfronten a ella.