Jornada formació: «Noves substàncies psicoactives»

23/11/2017 | SCP

Data: dimecres, 22 de novembre de  2017
Acte: jornada de formació
Títol: «Noves substàncies psicoactives»
Lloc: sala de juntes (JAA213FJ) de la FCJE
Hora: 9.30 hores
Entitat: Institut Universitari de Plaguicides i Aigües de la Universitat Jaume I

Breu descripció: l'objectiu de la jornada és difondre els coneixements adquirits en el projecte NPS-Euronet «Identificació i avaluació de noves substàncies psicoactives: una xarxa de treball Europea» i promoure el debat sobre els aspectes més rellevants relacionats amb la identificació i consum de Noves Substàncies Psicoactives (NPS). El projecte és un estudi col·laboratiu de dos anys liderat per l'Institut de Recerca Farmacològica Mario Negri (Milà, Itàlia) i cofinançat per la Unió Europea. Participen diversos centres de recerca i universitats de Portugal, Espanya i Itàlia, tots ells amb experiència en l'àmbit de la salut pública. Aborda una problemàtica que és motiu de preocupació en la nostra societat actual, l'ús de NPS. En aquest projecte es pretén aportar informació útil per a l'establiment de tècniques de prevenció efectives així com promoure una major conscienciació dels potencials consumidors d'aquest tipus de drogues.

Inscripció: www.iupa.uji.es

Dìptic