Curs: «Voluntariat mediambiental»

Data: 20, 23, 27 i 30 de novembre de 2017
Acte: curs
Títol: «Voluntariat mediambiental»
Lloc: aules TD1015AA  i TD1017AA (dia 27) (Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals)
Hora: 16,30 a 20,30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció:

L’objectiu del curs és contribuir a la preservació i millora del nostre entorn natural més immediat; reforçar el paper del voluntariat i de la societat civil en la protecció del medi ambient; promoure el coneixement del nostre patrimoni natural implicant-nos en la seua defensa i reforçar la vigilància preventiva, la formació i el voluntariat en els nostres boscos i paratges naturals susceptibles de patir agressions.

Continguts:
L’educació ambiental com a procés permanent on l’estudiantat pren consciència del seu medi. Adquisició de coneixements, valors i competències per actuar en favor del medi ambient. Informació i formació bàsica sobre aquelles accions individuals i col·lectives respectuoses amb el nostre entorn.
El paper del voluntari ambiental.
Potenciació del compromís de l’estudiantat amb la protecció del nostre entorn.
Reflexió sobre els valors mediambientals i la responsabilitat de l’individu.

Convalidable per 1 crèdit (16 hores del curs específic, 2 hores del curs de formació bàsica, més una eixida a reforestar a triar entre els dissabtes del mes de febrer de 2017, que pròximament comunicarem).

Més informació: ujivoluntaria@uji.es