Cicle de conferències a la Seu de la Ciutat: Cap a una escola plurilingüe La formació del professorat de i en llengües: Plurilingüisme sense plurilingües?

13/11/2017 | SCP

Data: 13, 20 i 27 de novembre

Acte: Cicle de conferències a la Seu de la Ciutat

Títol: Cap a una escola plurilingüe. La formació del professorat de i en llengües: Plurilingüisme sense plurilingües?

Lloc: Llotja del Cànem

Hora: 18:00 h.

Entitat: Universitat Jaume I

Programa: El dilluns 13 de noviembre tindrà lloc la conferència “És conscient el professorat de llengües del paper del discurs a l’aula?” a càrrec d'Eva Alcón Soler. Catedràtica del Departament d’Estudis Anglesos de la Universitat Jaume I de Castelló i directora del grup de recerca LAELA (Lingüística Aplicada a l’Ensenyament de la Llengua Anglesa).

El dia 20 de novembre serà el torn de Josep Ballester Roca Escriptor, catedràtic de Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat de València, director del grup de recerca ELCiS (Educació Literària, Cultura i Societat) i actual president de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura (SEDLL), que parlarà de “La formació lectora, literària i intercultural”

I el 27 de noviembre finalitzarà el cicle amb la xarrada: “Aprendre anglès per parlar amb el món: Qüestions bàsiques que cal tenir en compte” de Enric Llurda Giménez. Catedràtic del Departament d’Anglès i Lingüística de la Universitat de Lleida i director del grup de recerca CLA (Cercle de Lingüística Aplicada).