Jornada: «On Social PARTEC» El tema central d'aquesta segona jornada serà la «Anàlisi del rol dels Parcs Científic-Tecnològics i els reptes que es plantegen per a impulsar la Innovació Social en el territori»

26/06/2017 | SCP

Dimarts que ve 27 de juny de 2017, la Fundació General de la Universitat Jaume I organitza la segona jornada del projecte «On Social PARTEC». El tema central d'aquesta segona jornada serà la «Anàlisi del rol dels Parcs Científic-Tecnològics i els reptes que es plantegen per a impulsar la Innovació Social en el territori. Indicadors necessaris d'Innovació Social per a mesurament d'impacte en el desenvolupament Soci-Econòmic del territori (SROI)». La cita serà en la sala e'SUC de l'edifici Espaitec1 de 15 a 17 hores.

En aquesta jornada s'analitzarà el paper dels Parcs Científic-Tecnològics en l'àmbit del l’Emprenedoria i la Innovació Social, dels recursos que poden posar al servei dels emprenedors socials.

Cal recordar que segueix oberta la inscripció per al concurs Cercant_Idees_Amb_Impacte (BICI), que està dirigit a membres de la comunitat universitària de l’UJI de Castelló que tinguen una idea d’emprenedoria innovadora, sostenible i sustentable. BICI cerca recolzar amb formació als emprenedors universitaris, seleccionant projectes amb doble impacte, negoci i impacte social, de la mà d'experts en l'àrea d’emprenedoria, amb el suport del sector empresarial i institucional públic i privat.

Aquesta iniciativa està patrocinada per la Diputació de Castelló a través del programa «On Social PARTEC» i organitzada per la Fundació General de la Universitat Jaume I.

Més informació: http://espaitec.uji.es/proyecto/on-social-partec/