Concert: «Games and films»

30/05/2017 | SCP

Data: 30 de maig de 2017
Acte: concert
Títol: «Games and films»
Lloc: Paranimf universitari
Hora: 20 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: l’Associació Cultural Banda UJI ofereix 30 de maig de 2017 al Paranimf universitari a partir de les 20 hores el concert de cloenda del curs 2016/2017, amb entrada lliure fins a completar l'aforament, sota el títol «Games and films».

El programa inclou diversos temes vinculats amb vídeojocs com Video Game Medley, SQHS Field Show Idea 16-17, Battlefield Theme o la Symphony of Hope, Variations on an Overwatch Theme; i temes de pel·lícule com James Bond 007; How to train your Dragon o Everybody needs somebody.

En finalitzar el concert es lliurarà una placa commemorativa al director musical de la banda, Ramón Herrero Belda, qui després de dos anys es retira del càrrec per dedicar-se a la seua tasca docent al Conservatori de València i una altra a la Universitat Jaume I, que serà recollida per la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, pel suport rebut per part de la institució acadèmica.

L'Associació Cultural Banda UJI es va constituir a setembre de 2015 amb el suport de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Des d'aleshores han participat activament en distintes activitats musicals com el cicle de concerts del Templet, les Festes de la Magdalena, els concerts de Santa Cecília o la Setmana de Benvinguda de l'UJI.

Programa del concert