El rector rebrà els esportistes d'elit de la Universitat

17/05/2017 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, rebrà el pròxim 25 de maig a les 12.30h a la sala de juntes de rectorat, els 47 estudiants que formen part del Programa d'Esportistes d'Elit (PDE) de la Universitat al curs 2016-2017. En l'acte, al qual també assistiràn representants del Villarreal CF, es presentarà una nova convocatòria de les Beques Villarreal CF per a esportistes universitaris impulsades des de la Càtedra Endavant Villarreal CF de l'Esport de la Universitat Jaume I.

El Programa d'Esportistes d'Elit, iniciat l'any 1999 per a facilitar als universitaris esportistes d'alt nivell poder compatibilitzar la vida acadèmica i l'esportiva i poder compaginar els estudis amb l'entrenament diari, ha beneficiat un total de 406 estudiants universitaris de la Jaume I. Concretament, en aquest curs el Programa d'Esportistes d'Elit està format per 47 esportistes, 25 dones i 22 homes, en 14 modalitats esportives diferents.

Quant a les beques Villarreal CF, cal destacar que aquest any es destinaran 30.000 euros, 5.000 dels quals vénen de la venda d'entrades que ha dut a terme per segon any consecutiu el Servei d'Esports amb la col·laboració del Villarreal CF:

Per últim destacar que junt amb les ajudes del PDE i les beques del Villarreal CF, aquest any s'han posat en marxa els premis que la Fundació Trinidad Alfonso ha convocat dintre del programa Uniesport, programa que aglutina a les set universitats de la Comunitat Valenciana. Aquests premis tenen una dotació total de 10.800 euros, la qual cosa demostra l'aposta de l'UJI per l'esport d'alt nivell.