III Jornades d'orientació professional del Grau en Infermeria S'informarà sobre les eixides professionals, opcions de formació de postgrau i oportunitats laborals en altres països

26/04/2017 | SCP

Data: 27 i 28 d’abril
Acte: Jornades
Títol: Jornades d’orientació professional i inserció laboral del Grau en Infermeria
Lloc: Sala de graus de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 9:30 hores
Entitat: Vicedeganat d’Infermeria

Breu descripció:

Les III Jornades d'Orientació Professional i Inserció Laboral del Grau en Infermeria se celebraran el 27 i 28 d’abril de 2017 a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i estan dirigides preferentment a estudiantat de 4t curs del grau.

La jornada començarà el dijous 27 a les 9.30 hores i durant tot el dia se celebraran diverses xarrades i conferències per a orientar als futurs infermers i infermeres. A aquest efecte, s'abordaran les possibles eixides laborals, opcions de formació de postgrau i doctorat, així com experiències reals d’antic estudiantat. La jornada del divendres 28 se centrarà en la internacionalització amb sessions informatives sobre processos de selecció en altres països, ofertes d’ocupació, oportunitats en l’àmbit de la cooperació i experiències de titulats i titulades.

Les jornada és gratuïta però les places limitades són limitades a 70 alumnes. L'assistència serà convalidable per 0’5 crèdits ECTS. La inscripció pot fer-se a través de la web http://preinscripcio.uji.es/