«El encuadre de los textos políticos: niveles de análisis» Seminari Permament de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Paz (IUDESP)

25/04/2017 | SCP

Data:  Dimecres 26 d’abril de 2017
Acte: Seminari Permanent IUDESP-UJI
Títol: «El encuadre de los textos políticos: niveles de análisis»
Lloc: Sala de graus (HC0002FR) de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 13.15 hores
Entitat: Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Paz (IUDESP)

Més informació: El Seminari Permament de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Social i Paz (IUDESP) abordarà en una nova sessió «El encuadre de los textos políticos: niveles de análisis» amb una conferència a càrrec de Beatriz Gallardo-Paúls, de la Universitat de València. El seminari tindrà lloc el dimecres 26 d’abril de 2017 a les 13.15 hores en la sala de graus de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

La ponent Beatriz Gallardo-Paúls es catedràtica de Lingüística General de la Facultat de Filología, Traducció i Comunicació de la Universitat de València. La sessió tractarà qüestions relacionades amb la comunicació política, que la professora Gallardo-Paúls ha tractat en el seu estudi sobre els usos del llenguatge, especialment els usos polítics.