VI Jornades d'orientació professional del Grau en Traducció i Interpretació L’UJI realitza una jornada d'orientació professional per als futurs graduats en Traducció i Interpretació

29/03/2017 | SCP

Data: 30 de març
Acte: Jornades
Títol: Jornades d’orientació professional del Grau en Traducció i Interpretació
Lloc: Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 9:30 a 18:30 hores
Entitat: Vicedecanat del Grau en Traducció e Interpretació

Les VI Jornades d'Orientació Professional del Grau en Traducció i Interpretació se celebraran el dijous 30 de març de 2017 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials dirigides preferentment a estudiants de 3er i 4º curs del grau.

La Jornada començarà a les 9:30 hores, i durant tot el dia se celebraran diverses xarrades i conferències per a orientar als futurs traductors i intèrprets. A aquest efecte  s'abordaran els possibles perfils professionals així com experiències reals de professionals del sector. Entre les activitats també hi haurà un Taller de cerca d'ocupació impartida per Conchi Pérez, de l'Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP).

Les places són gratuïtes però limitades i l'assistència serà convalidable per 0’5 crèdits ECTS. La inscripció pot fer-se a través de la web http://preinscripcio.uji.es/