Seminaris Interculturals «Apoderades: a través dels ulls de les dones refugiades palestines»

28/03/2017 | SCP

Data: 29 març 2017
Acte: Seminaris Interculturals
Títol: «Apoderades: a través dels ulls de les dones refugiades palestines»
Lloc: Saló d’actes de l’edifici de Doctorat, Consell Social i Postgrau
Hora: 14 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Càtedra UNESCO de Filosofia per a la Pau

Breu descripció: El Comitè Nacional Espanyol de l’Agencia de Nacions Unides per als Refugiats de Palestina en Orient Pròxim (UNRWA) presenta el dimecres 29 de març de 2017 el seminari titulat «Apoderades: a través dels ulls de les dones refugiades palestines». La presentació, que forma part dels seminaris interculturals organitzats cada dimecres pel professorat i alumnat del Máster de la Pau de l’UJI en el marc de la Càtedra UNESCO de Filosofia per a la Pau (UJI), tindrà lloc de 14 a 16 hores al saló d’actes de l’edifici de Doctorat, Consell Social i Postgrau.

La participació de la UNRWA-Espanya versarà sobre el paper d’aquesta agencia de les Nacions Unides i els seus principals projectes a favor dels refugiats palestins.

A més a més, es presentarà una sèrie de curtmetratges realitzats per dones palestines, àrabs i internacionals sobre diferents aspectes de la vida de les dones palestines, centrant-se en tres temàtiques: apoderament, participació sociopolítica i violència de gènere.

L’entrada al seminari és gratuïta.