Dansa: «3 mujeres» La dansa heterogènia i universal de «3 mujeres» aborda la subtil naturalesa femenina al Menador espai cultural

08/03/2017 | SCP

Data: dissabte 11 de març de 2017
Acte: espectacle de dansa
Títol: 3 mujeres
Companyies: EnClaveDANZA i LARUMBEdanza
Lloc: Menador espai cultural
Hora: 12 hores
Entitat: Servei d'Activitats Socioculturals de la Universitat Jaume I

Breu descripció:
L'espectacle de dansa 3 mujeres oferirà en el Menador espai cultural, el dissabte 11 de març de 2017, a les 12 hores, una proposta coreogràfica de naturalesa heterogènia i universal que se sustenta en la diversitat cultural i geogràfica dels països d'origen de les tres creadores: Itàlia, Brasil i Espanya. L'atzar fa que tres dones molt diferents es reunisquen en un bar decadent i se submergisquen en la particular naturalesa femenina a partir de les seues diferents trajectòries vitals. Cristina Masson, Daniela Merlo i Beatriz Arzamendi Ceciaga posen en escena una subtil i esquiva representació de la naturalesa femenina banyada en realisme màgic.

L'espectacle 3 mujeres, programat pel Servei d'Activitats Socioculturals de la Universitat Jaume I en el marc de les celebracions del Dia Internacional de la Dona, aborda la creació des del repte de cohesionar diferents estils de dansa, fonamentats en la diversitat i mescla culturals, en l'experiència i en les vivències que cada creador puga aportar des del seu país originari fins al país d’«adopció».

La proposta és el fruit de la col·laboració entre dues de les companyies madrilenyes de dansa amb més pes en el panorama nacional, EnClaveDANZA i LARUMBEdanza, que, amb la col·laboració de la productora ÉS.ART, s'han unit per a establir una connexió artística més vertadera i directa, que aborda la creació des del repte de cohesionar diferents estils de dansa, fonamentats en la diversitat i mescla culturals.

L'edifici Menador espai cultural, situat en la plaça Hort dels Corders, està gestionat per la Universitat Jaume I i l'Ajuntament de Castelló.