Lliga interna de debat UJI L’UJI celebra la seua primera Lliga interna de debat organitzada pel Consell de l’Estudiantat

22/02/2017 | SCP

Data: 27 de febrer
Acte: Debat
Títol: Lliga interna de debat universitari
Lloc: Sala de Vistes “Tomás Vives Antón” de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.
Hora: 9:15 hores
Entitat: Consell de l’Estudiantat

El Consell de l’Estudiantat de la Universitat Jaume I organitza la Lliga interna de debat universitari amb el tema «Cal que el poder públic controle els mitjans de comunicació?» i que tindrà lloc el 27 de febrer de 2017 a la Sala de Vistes Tomás Vives Antón de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. L’equip guanyador serà el representant de la Universitat Jaume I en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives.

La inauguració de la jornada serà a les 9:15 hores i, durant tot el dia, els grups participants deuran enfrontar-se defensant cadascun posicions oposades, on un equip estarà a favor i l’altre en contra, segons el sorteig que farà el tribunal cinc minuts abans que comence cada debat. Estos tindran una durada de 36 minuts i es faran íntegrament en valencià.

En les seues argumentacions, els equips hauran de provar la validesa de la seua postura ja que l’aportació quantitativa i qualitativa de dades seran tingudes en compte pel jurat, a fi d’incrementar la valoració positiva de l’exposició i dels raonaments. El tribunal estarà presidit per Estela Bernad, professora del Departament de Ciències de la Comunicació, i comptarà Jaime Clemente, delegat de centre de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, como a secretari, i els vocals Carles Crespo, Santiago P. Rosado i Jorge Ribes.