Cicle de conferències«Els dilluns en família» «La mediació en contextos educatius: aprenentatge de la convivència»

20/02/2017 | SCP

Data: 20 de febrer
Acte: IX Cicle de Conferències «Los lunes en família»
Títol: «La mediació en contextos educatius: aprenentatge de la convivència»
Lloc: sala d’actes de l'Escola de Doctorat, Centre de Postgrau i Consell Social
Hora: 18.30 h
Entitat: Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar

Més informació:

El Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar de la Universitat Jaume I inicia la novena edició del cicle de conferències «Els dilluns en família» el 20 de febrer a les 18.30 hores en el Saló d'Actes de l'Escola de Doctorat, Centre de Postgrau i Consell Social de la Universitat Jaume I.

José Manuel Marco, president de l'Audiència Nacional de Castelló, serà l'encarregat d'inaugurar el cicle que, en la seua primera sessió comptarà amb la docent i mediadora de l'Institut IMEDIA de la Universitat Complutense de Madrid Mari Luz Sánchez García-Aresta que oferirà la conferència titulada «La mediació en contextos educatius: aprenentatge de la convivència».

La segona sessió se celebrarà el 13 de març i serà a càrrec de Jordi Collet, professor de Sociologia de l'Educació en la Universitat de Vic, que tractarà sobre «Pares i mares: estranys en un país anomenat escola? Anàlisi de les relacions entre escola i famílies i propostes de millora».

El cicle continuarà el 3 d'abril amb Cintia Tiano, psicòloga en la Cort Suprema de Justícia a Argentina, que abordarà el tema del maltractament psicològic amb una conferència que portarà per títol «Protecció dels xiquets, xiquetes i adolescents davant els maltractaments no visibles».

«Emocions i conflictes» serà la ponència del 10 d'abril que oferirà el catedràtic de la Facultat de Psicologia del País Basc, Ramón Alzate. Per la seua banda, el coordinador del Màster Lideratge de la Innovació Educativa de la Universitat Ramón Llull, Jordi Longá, parlarà sobre el «Treball en xarxa entre institucions interessades en el benestar de la infància» en la sessió del 24 d'abril.

El cicle es tancarà el 8 de maig amb la conferència «Relacions reparadores del vincle en menors víctimes de maltractaments» a càrrec del psicòleg clínic i psicoterapeuta José Luís Gonzalo Marrodán. L'acte de clausura serà a càrrec de María Josep Palmer, cap del Servei Territorial d'Educació i Política Lingüística de Castelló.