UJIllengües: trobada d’estudiantat de l’UJI i internacional UJIllengües fomenta l’intercanvi lingüístic entre estudiantat de l’UJI i internacional amb una trobada

31/01/2017 | SCP

Data: 2 de febrer de 2017
Acte: Trobada d’estudiants de l’UJI i estudiants internacionals
Títol: UJIllengües
Lloc: : Pub Terra. Carrer de Ramon Llull, 19, Castelló de la Plana
Hora: 19.30h
Entitat: Servei de Llengües i Terminologia, l’Oficina de Relacions Internacionals i Voluntariat Lingüístic de la Universitat Jaume I

Breu descripció: El Servei de Llengües i Terminologia, l’Oficina de Relacions Internacionals i el Voluntariat Lingüístic de la Universitat Jaume I han organitzat per a dijous 2 de febrer de 2017 UJIllengües, una trobada lúdica d’estudiantat de la universitat pública de Castelló i alumnat internacional per a compartir els idiomes i també menjar típic, amb la finalitat de fomentar els intercanvis o tándems lingüístics.

La trobada s’iniciarà a les 19.30 hores al Pub Terra, al carrer de Ramón Llull, 19, de Castelló de la Plana, amb benvinguda per part de la vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet. Posteriorment es farà un berenar-sopar de germanor amb productes típics de les comarques valencianes i un intercanvi gastronòmic amb menjar i begudes d’altres cultures. Per a finalitzar la trobada està prevista una sessió de música en directe.

Durant la trobada es propiciarà la formació de tàndems lingüístics entre les persones assistents.