Seminari Permanent IUDESP-UJI «Crisi de la fotografia documental contemporània» a càrrec de Pep Benlloch

24/10/2016 | SCP

Data: 27 d’octubre 2016
Acte: Seminari Permanent IUDESP-UJI
Títol: «Crisi de la fotografia documental contemporània» a càrrec de Pep Benlloch, Universitat Politècnica de València
Lloc: Aula HC0002FR de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 13 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Cátedra UNESCO de Filosofía per a la Pau

Breu descripció: Pep Benlloch (València 1950) és comissari d'exposicions, professor de fotografia en la Facultat de Belles Arts de València. Director del màster en fotografia de la Universitat Politècnica de València i codirector del programa de doctorat «Fotografia i nous mitjans audiovisuals: de l'analògic al digital». Entre altres activitats, participa el projecte dFoto (2010 http://www.dfoto.info/), un instrument per a la recerca i preservació de la fotografia que ofereix de manera ordenada informació sobre els fons i col·leccions de fotografia, públics i privats, històrics i contemporanis que es troben repartits pel territori espanyol.