VII Trobada SAPDU A la sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

27/10/2016 | SCP

Data: 27 i 28 d'octubre de 2016
Acte: VII Trobada Serveis de Suport a les Persones amb Discapacitat en la Universitat (SAPDU)
Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Entitat: Programa d'Atenció a la Diversitat, Vicerectorat d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa

La Universitat Jaume I acollirà del VII Trobada de Serveis de Suport a les Persones amb Discapacitat en la Universitat (SAPDU) sota el lema «Mirades a la Diversitat en la Universitat» els pròxims dies 27 i 28 d'octubre de 2016. Aquestes jornades són el punt de trobada dels professionals de la Xarxa SAPDU amb l'objectiu de reflexionar, analitzar i cercar solucions als diferents problemes als quals s'enfronten els alumnes amb necessitats educatives especials en l'àmbit universitari. La xarxa SAPDU està coordinada per Pilar García Agustín, qui presideix en aquest moment l'àrea de Diversitat i Discapacitat de la CRUE-Assumptes Estudiantils.

En aquestes jornades, que es desenvoluparan a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, es proposa una reflexió global en la universitat. El treball amb les persones amb discapacitat no és un repte exclusiu de la xarxa SAPDU. Els diferents serveis amb els quals interaccionen les persones de la comunitat universitària han de tenir en compte la pluralitat d'usuaris i d'usuàries per a planificar i desenvolupar els procediments d'acció i gestió. Per açò, en aquesta setena trobada es realitzaran tallers i taules redones que inclouran temàtiques i professionals de les diferents àrees universitàries per a analitzar en profunditat les diferents problemàtiques.

Durant aquests anys, la Xarxa SAPDU ha evolucionat i s'ha consolidat la necessitat de recolzar a les persones amb discapacitat en les universitats. S'han establit normatives tant d'àmbit nacional com internacional que les universitats han arreplegat en les seues normatives pròpies, així com procediments acadèmics dels principis d'inclusió educativa.

Més informació en www.encuentrosapdu.uji.es