Graduació FCS Un centenar d'alumnes participen en els actes oficials de graduació de la Facultat de Ciències de la Salut

18/10/2016 | SCP

Data: 21 d’octubre de 2016
Acte: Graduació
Títol: Facultat de Ciències de la Salut
Hora: A partir de les 18 hores
Lloc: UJI
Entitat: Universitat Jaume I

Web: www.alumnisauji.uji.es

Més informació: Més de 350 estudiants que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2015/16 participaran dijous 20 i 21 d’octubre de 2016 en els actes oficials de graduació de les Facultats de Ciències Jurídiques i Econòmiques i Ciències de la Salut. En els actes, que es realitzaran al Paranimf universitària, es lliurarà a l’alumnat d’una beca i un diploma. Les cerimònies estaran presidides, respectivament, pel degà de la FCJE, Rafael Lapiedra, i pel degà de la FCS, Rafael Ballester.

A les 18 hores de dijous 20 d’octubre s’iniciarà l’acte de graduació de l’estudiantat de l’àmbit jurídic, que comptarà com a padrí amb Pablo Dario Ibáñez Cano, degà de l’Il·lustre Col·legi Oficial de Criminòlegs de la Comunitat Valenciana i en el que participaran 154 alumnes dels Graus en Criminologia i Seguretat; Dret; Gestió i Administració Pública; Relacions Laborals i Recursos Humans; Turisme, i el Màster en Advocacia.

A continuació, a les 19.30 hores es procedirà a la graduació de l’estudiantat de l’àmbit econòmic, amb Jaime Querol Sanjuán, degà de l’Il·lustre Col·legi d’Economistes de Castelló, com a padrí. En aquest acte participaran 120 alumnes dels Graus d’Administració d’Empreses, Economia, i Finances i Comptabilitat; i els màster en Economia; Gestió Financera i Comptabilitat Avançada; i Gestió de la Qualitat.

L’acte de graduació de l’estudiantat de Ciències de la Salut es realitzarà divendres 21 d’octubre a partir de les 18 hores. En aquest acte participaran 92 alumnes dels Graus en Infermeria i Psicologia, amb Juan Antonio Bou Esteller, del Departament d’Infermeria; i Cristina Botella Arbona, del Departament de Psicologia, com a padrins.

Els actes de graduació estan organitzats pel Programa AlumniSAUJI, amb col·laboració amb el Servei de Comunicació de la Universitat Jaume I. En aquestos actes, on a més a més de l’estudiantat i representats del món acadèmic també hi estan presents els familiars dels recents graduats i graduades, pretenen reconèixer l’esforç i donar l’enhorabona a l’estudiantat que ha finalitzat els seus estudis.