Interpretació en processos d'asil i refugi

Seminari de formació per a intèrprets en processos d'asil i refugi
Última modificació: 21/09/2016 | Font: SCP

Els dies 6 i 7 d'octubre de 2016 es realitzarà en la sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques el primer seminari de formació per a intèrprets en processos d'asil i refugiats organitzat per la Facultat de Ciències Humanes i Socials i la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de l'UJI.

• Directora: María Jesús Blasco
  • Comitè organitzador: Anabel Borja, Amparo Jiménez, María Lidón Lara, Esther Monzó
  • Més informació (En castellà)
  • Inscripció

DIJOUS 6 D'OCTUBRE

Inauguració del Seminari a càrrec de José García Añón, Rosa Agost, Carmen Lázaro i María de Zabala

Conferències:

Paloma Favieres Ruiz (CEAR): La sol·licitud d'asil en frontera i en CIES.

Amparo Gil (ICAV): El paper del lletrat en la sol·licitud de protecció internacional.

Assessoria Jurídica del Programa d'Asil i Refugi (Creu Roja València): L'entrevista inicial en l'Oficina d'Estrangeria.

María José Ferrús García (C.A.R. Mislata): Els Centres d'Acolliment de Refugiats C.A.R. del Ministeri d'Ocupació.

DIVENDRES 7 D'OCTUBRE

Taller d'interpretació en processos d'asil i refugi impartit per Ruth León Pinilla en el Laboratori d'interpretació (HC2020Al)  a la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions