UJIllengües: Trobada d’estudiantat de l’UJI i internacional UJIllengües fomenta l’intercanvi lingüístic entre estudiantat de l’UJI i internacional amb una trobada al Pub Terra

27/09/2016 | SCP

Data: 29 de setembre de 2016
Acte: Trobada d’estudiants de l’UJI i estudiants internacionals
Títol: UJIllengües
Lloc: : Pub Terra. Carrer de Ramon Llull, 19. CP 12005, Castelló de la Plana
Hora: 19.30h
Entitat: Servei de Llengües i Terminologia

Breu descripció: El servei de Llengües i Terminologia de la Universitat Jaume I organitza la trobada d’estudiantat de l’UJI i estudiantat internacionals UJIllengües, una trobada que cerca afavorir l’intercanvi de llengües i de menjars típics entre l’alumnat. UJIllengües tindrà lloc el dijous 29 de setembre de 2016, a partir de les 19.30 hores, al Pub Terra de Castelló de la Plana.

La vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet, serà l’encarregada de donar la benvinguda a l’estudiantat participant, continuant la trobada amb un berenar-sopar de germanor que inclourà el tast de productes típics de les comarques valencianes. A més, es convida als estudiants internacionals a portar menjars i begudes de les seues respectives cultures. Després del sopar hi haurà música en directe organitzada pel pub Terra.

Des del Servei de Llengües i Terminologia s’ajudarà als assistents interessats a formar tàndems lingüístics amb els estudiants internacionals.