Cursos zero: matemàtiques financeres i comptabilitat bàsica Departament de Finances i Comptabilitat

01/08/2016 | SCP

Data: 1 al 9 de setembre de 2016
Acte: Cursos zero
Títol: Matemàtiques Financeres i Comptabilitat Bàsica
Lloc: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Entitat: Departament de Finances i Comptabilitat

El Departament de Finances i Comptabilitat de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I ha organitzat dos cursos zero de preparació de matèries bàsiques, que tindran lloc de l’1 al 9 de setembre de 2016, per als alumnes i alumnes que iniciaran estudis de grau el pròxim curs. Els cursos de Matemàtiques Financeres i Comptabilitat Bàsica estan dirigits a l’estudiantat matriculat per primera vegada en els graus en Administració d'empreses, en Finances i Comptabilitat i en Economia. Els cursos, que serveixen per a reforçar els coneixements en aquestes matèries bàsiques, tenen una durada de 30 hores (20 d’elles presencials) i podran ser reconeguts per 1,5 crèdits optatius cadascun.

En l'àmbit de les ciències de l'empresa les matemàtiques financeres i la comptabilitat són dues matèries d'estudi obligatori. Alguns estudiants solen tenir problemes per a superar-les, i per açò el Departament de Finances i Comptabilitat, dins del seu pla estratègic, ha inclòs l'organització de cursos introductoris per a facilitar l'entrada de l'alumnat en aquestes assignatures. L'experiència revela que fins que l'alumnat adquireix aquesta base troba majors problemes per a aprovar aquestes assignatures.