El pianista i escriptor James Rhodes ponent en la Jornada Mirades sobre el Trauma

Última modificació: 10/01/2018 | Font: FCS

El Pianista i escriptor James Rhodes als seus 42 anys s'ha convertit en un dels principals divulgadors de la música clàssica en el món, gràcies als seus gires i concerts en tot tipus de festivals i sales, i diversos documentals sobre la seua figura.

Va passar d'artista a fenomen social amb Instrumental, el llibre en què explicava (cridava) una vida d'abús sexual, suïcidis fallits, drogues i bogeria. Rhodes ha dirigit la seua fama a visibilizar i fomentar el debat al voltant de les violacions a xiquets, les malalties mentals o el suïcidi, oferint xarrades TED i conferències en actes de Save the Children.

Més informació sobre la Jornada: http://www.fue.uji.es/miradastrauma

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències de la Salut