Jornada en reumatologia i malalties autoimunitàries sistemàtiques

Última modificació: 02/11/2017 | Font: FCS

Data: 24 de novembre de 2017
Títol:  Jornada  d'avanços en reumatología i malalties autoinmunitàries sitemàtiques per a atenció primària i especialitats
Lloc: Hospital General Universitàri de Castelló
Horari: 8:30 a 18h
Breu resum:
La Secció de Reumatología de l'Hospital General Universitari de Castelló es va crear a principis de l'any 1987. Des de llavors l'activitat de la nostra secció ha sigut incessant, la qual cosa es testifica no solament pels alts índexs d'activitat assistencial sinó també per la seua activitat docent, especialment com a contribució a la formació de MIR d'especialitats afins, així com  nombroses publicacions científiques, nacionals i internacionals.
Per a celebrar aquests 30 anys de vida de la nostra Secció, hem organitzat una Jornada Científica en la qual participaran no solament els membres actuals i anteriors de la Unitat de Reumatología inicial, sinó també diversos ponents d'alt prestigi nacional.
Aquesta Jornada està orientada a realitzar una visió en perspectiva de l'evolució que ha patit l'especialitat de Reumatología al llarg d'aquests anys. La Reumatología ha passat de ser una especialitat minoritària, amb recursos terapèutics més aviat limitats i no infreqüentment mal tolerats, a ser una especialitat capdavantera quant a la seua armamentarium terapèutic. Els nous tractaments de les malalties inflamatorias sistémicas i articulessis, així com de les malalties metabòliques de l'os, són avui dia molt més eficaços que antany, i amb una excel·lent tolerància en general.
En aquestes Jornades revisarem els avanços produïts en la nostra especialitat, i que són d'interès en altres afins com a Medicina Interna, Medicina de Família, Nefrología, Traumatologia, Rehabilitació, i en general totes les especialitats mèdiques.

Inscripció: Gratuïta

Inscripció: Formulari