Última modificació: 23/12/2016 | Font: FCJE
  • Seminari sobre Llibertat d'Informació, Transparència i Notícies Falses.

Divendres 20 d'octubre de 2017. Paranimf Universitat Jaume I. De 10 a 13 h.

• XXI Premi d'estudis jurídics universitaris "Manuel Broseta Pont"

La Fundació Professor Manuel Broseta, fundada en 1992, convoca el XXI Premi d'estudis jurídics universitaris "Manuel Broseta Pont".

• Congrés Internacional: L'Espoli de Béns Culturals. Instruments Legals Davant del Mateix

La problemàtica vinculada als actes d'espoli ha sigut posada de manifest pels operadors jurídics i policials, els quals participaran amb ponències en les taules redones on s'analitzarà el fonament, abast i eficàcia d'aquesta intervenció punitiva, així com es tractarà de delimitar-los de figures afins, amb les quals se susciten problemes concursals.

• VI Trobada sobre Economia Internacional

L'Institut d'Economia Internacional, Universitat Jaume I, organitza la VI Trobada sobre Economia Internacional del 27 al 29 de setembre a Vila-real (Castelló, Espanya). Té com a objectiu oferir als acadèmics i experts de l'economia del transport: l'anàlisi dels ports i la interacció transport-ciutat són dues àrees d'anàlisi d'especial importància per a la projecció exterior de l'economia d'un país i, més concretament, la configuració del seu entorn intern i patrons de comerç exterior.

• premis
    Convocatòria Beques Càtedra Mutualitat 2017/2018

La Fundació Obra Social de l'Advocacia Espanyola de la Mutualitat General de l'Advocacia convoca 150 beques per a lletrats en pràctiques que realitzen el Master d'Accés a l'Advocacia previst pel Consell General de l'Advocacia Espanyola per a llicenciats o graduats en Dret que pretenguen accedir a la professió d'advocat, durant el curs acadèmic 2017/2018.

• IX Olimpíada d'Economia

En la competició celebrada a la Universidad de Córdoba han participat 135 alumnes de 45 universitats públiques espanyoles.

• Programa Docentia: Bones pràctiques a l'aula

La FCJE ha organitzat una sessió titulada "Programa Docentia: Bones pràctiques a l'aula" per a aquest dijous, 25 de maig, a les 11:00 hores, al Saló de Graus de la FCJE, de dues hores de durada, amb la qual es pretén donar a conèixer aquest programa i la seva actual rellevància.

• Guardons MOOTMadrid

L'equip del Grau en Dret de l’UJI ha aconseguit el primer premi al millor escrit de contestació de demanda i el segon premi al millor escrit de demanda en la novena edició del MOOTMadrid.

• Mediació en Dret Privat - III Edició

En aquesta jornada s'analitza la possibilitat d'utilitzar la mediació en diferents àmbits propis del Dret privat, tractant també de la figura del mediador i dels aspectes del procediment de mediació, així com també de l'anomenada “mediació concursal”. S'analitzarà també l'avantprojecte de Llei de Mediació de la Comunitat Valenciana, nou marc jurídic on es desenvoluparà aquesta figura en l'àmbit autonòmic.

• La nova Llei de Mediació de la Comunitat Valenciana a debat

Amb motiu de l'elaboració del text de l'Avantprojecte de Llei de mediació de la Comunitat Valenciana, l'esborrany de la qual es troba en tràmit d'informació pública, la Conselleria de Justícia, Administració Publica, Reformes Democràtiques i LibertadesPúblicas considera imprescindible afavorir el debat sobre algunes de les qüestions més complexes del text.

• Seminari formatiu per a l'estudiantat del Grau en Dret

Durant els mesos de febrer, març i abril tindran lloc diferents sessions formatives dirigides a l'estudiantat del Grau en Dret. L'assistència al seminari es podrà convalidar per 1 crèdit ECTS en cas d'assistir a totes les sessions o 0,5 crèdits si és a 5 o més sessions.

• Curs de Llenguatge Administratiu (FCJE)

L'objectiu d'aquest curs és aprendre a dissenyar documents i redactar textos administratius atenent les necessitats concretes de l’estudiantat, utilitzant un llenguatge administratiu modern -caracteritzat per la claredat, la concisió i la precisió—i d’acord amb la normativa. Període de matriculació: del 25 de gener al 2 de febrer de 2017.

• III Fòrum d'Ocupació "Auditoria, Fiscal i legal"

Des del Grup CEF-UDIMA tenim el plaure de convidar als estudiants d'últim any de la UJI, dels Graus de Dret, RRLL, Econòmiques, Empresarials o ADE a Emple@cef.- III Fòrum d'Ocupació (Auditoria, Fiscal & Legal), aquesta nova iniciativa de suport a l'ocupació que amb gran il·lusió ens proposem dur a terme en la seua tercera edició.

• premis
    Convocatòria dels premis a l'excel·lència Càtedra Mutualitat 2016

Amb aquests premis, la Mutualitat de l'Advocacia es proposa recolzar, incentivar, reconèixer i distingir l'esforç dels llicenciats en dret que en aquesta etapa de preparació per a l'exercici de la professió d'advocat demostren un remarcable rendiment acadèmic.

• UJI EMPRÈN

És el Meeting Point dels emprenedors de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques