MOMENTS OF THE BLESSED SUNLIGHT

Última modificació: 06/10/2016 | Font: FCHS

Després del llarg i fosc Nordic l'hivern que veu el Sol una altra vegada fa una diferència gran. Un comença per sentir més viu, i un és ulls esdevenir de bat a bat després del son d'hivern. Açò passat a mi, una dona de finlandès Lapland, quan vaig visitar Islàndia en febrer primerenc.

Era amazed i delighted quan vaig començar per parar atenció a com el Sol jugava en els carrers i parets dels edificis dins Reykjavík. Mirava a l'arquitectura interessant d'aquesta capital petita amb curiositat. Figures que boniques en superfícies fa el Sol crea! Que curiosament, canvia espais i aprofundeix colors amb el seu poder immens! El Sol fa les reflexions i ombres a re-forma l'entorn, constantment crea visions noves per ser descobert. Aquesta sèrie de fotografies presenta alguns dels Moments de Sunlight una vegada vaig veure, però que és anat per sempre – afortunadament la seva imatge dura. Aquesta exposició és el meu tribut al Sunlight, el meu amor cert i el meu playmate.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials