XI Jornades Internacionals de Traducció i Interpretació

Última modificació: 22/09/2016 | Font: FCHS

El Departament de Traducció i Comunicació organitza per al maig proper les XI Jornades Internacionals de Traducció i Interpretació. Atesa la crisi humanitària actual i l’augment preocupant dels discursos populistes contra les identitats més vulnerables, el Departament ha considerat urgent dedicar aquesta edició a les llengües minoritzades davant les institucions. Les línies de les Jornades van des del marc jurídic per a la prevenció de les narratives d’odi en general i la glotofòbia en particular fins a la creació de recursos per a la difusió de les llengües i identitats minoritzades en les institucions, passant per la percepció social d’aquestes llengües i la funció i els problemes de la traducció i la interpretació en contextos oficials.

Si us interessa participar en les Jornades, el termini de presentació de comunicacions serà obert fins a l’1 d’octubre. En trobareu tota la informació a blogs.uji.es/itic11/.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials