També conegut com a adreça de correu preferida. Està pensat per a personalitzar les adreces de correu electrònic corporatives.
Llista de distribució de correu
Les llistes de distribució permeten enviar missatges a múltiples usuaris de manera simultània.
La bústia compartida la poden obrir, de forma simultània, diversos usuaris per llegir o enviar missatge.
Consulta i gestió de correu electrònic, àlies i busties compartides
Permet consultar i gestionar les llistes de distribució de correu, les bústies compartides i els àlies de correu electrònic. És l'espai on els usuaris de l'UJI poden administrar els seus comptes d'ús col·lectiu.
Indicacions per evitar el correu il·lícit, enganyós o fraudulent o no desitjat.
Gmail. Accés al correu corporatiu UJI
Servei de correu electrònic proporcionat per Google. Està incorporat al G Suite for Education (Google Workspace) que inclou, entre d'altres, serveis de missatgeria i emmagatzematge al núvol.
Aplicació d'agenda i calendaris electrònics que es poden compartir entre contactes de correu electrònic corporatiu de la Universitat per a facilitar la planificació del treball en equip, integrada amb altres aplicacions de G Suite.
Google Workspace (Google Apps)
Paquet d'aplicacions de Google per organitzar, de forma senzilla, el treball i la comunicació entre els diferents treballadors. Inclou eines per a la gestió del correu, missatgeria instantània, planificació de reunions i generació de documents.
Gestió de l'emmagatzematge en Google
En superar-se la quota d'emmagatzematge, t'apareixerà una barra d'estat, advertint-te que l'espai d'emmagatzematge està ple. Que fer?
Servei d'emmagatzematge d'arxius en el núvol. En la plataforma es poden crear carpetes i guardar tot tipus d'arxius.
Indicacions per descarregar i instal·lar en els dispositius personals les aplicacions d'Office 365 (inclòs Skype Empresarial). El personal de l'UJI a temps complet i l'estudiantat matriculat disposa de 5 llicències entre ordinadors i dispositius mòbils (telèfon, tauleta...).
Comparativa Meet, Teams i Zoom
Quadre comparatiu que recull les principals característiques i funcions de les aplicacions de videoconferència de Google Meet, Microsoft Teams i Zoom.
Videoconferències a través de Microsoft Teams
Plataforma que permet realitzar videoconferències i reunions en línia. Una de les principals diferències respecte a la plataforma Meet (recomanada per a la docència en línia a l'UJI) és que permet que qualsevol persona que tinga l'enllaç de la reunió hi accedisca sense necessitat que l'amfitrió l'haja d'acceptar, si així es configura la sessió.