Universitat Jaume I - UJI - Castello

Servei d'Informàtica
Serveis

    Tauler d'anuncis del SI

    Data del missatge: 22/09/2008

    Canvis al sistema d'impressió per als alumnes

     En aquest curs s'eliminen les impressores situades en les consergeries i la mediateca. Les impressions enviades des de les Aules d'Informàtica es rebran als serveis de reprografia de cada facultat o escola, també al Centre de Documentació.

    En les aules d'informàtica podeu triar la impressora adequada entre

    • ACT (Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals),
    • AHS (Facultat de Ciències Humanes i Socials),
    • AJE (Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques) i
    • CD (Centre de Documentació, Biblioteca).

    S'augmenta el crèdit d'impressió fins a un total de 400 pàgines impreses làser i es gestionaran des de reprografia. Es descomptarà un crèdit per pàgina impresa i només s'imprimiran aquells llistats que s'arrepleguen dins de les 24 hores laborables següents. Per arreplegar els llistats es necessària la identificació amb el carnet d'estudiant.

    Podeu consultar el vostre crèdit i les impressions realitzades a l'apartat Reprografia de e-UJIer@.


    Informació proporcionada per: Servei d'Informàtica
    Data de modificació: --
    Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16