Universitat Jaume I - UJI - Castello

SAUJI
Societat d'Amics i Antics Alumnes de l'UJI

Visita guiada per Terra Natura

Visita guiada per Terra Natura. 2011/2012Durant aquest hivern, a Terra Natura, a més del diferents espectacles, animacions de carrer i exhibicions que es realitzen, el parc també oferirà per a tots els visitants que ho desitgen. 

VISITA GUIADA GRATUÏTA PER LA ZONA D'ÀSIA

La visita guiada començarà aproximadament a les 12.30 hores després de finalitzar l'espectacle "Vol d'Aus Rapaços". Des del mateix amfiteatre, es realitzarà el recorregut amb un educador de Terra Natura a través de la zona d'Àsia, on tots els visitants podran conèixer millor als seus habitants i aprendre moltíssimes curiositats i anècdotes sobre la fauna i flora d'aquest exòtic continent. 

Una vegada finalitza la ruta, els visitants podran seguir el recorregut fins el parc AquaNatura on es realitza l'espectacle de Lleons Marins.

Recordeu que els socis de SAUJI teniu descomptes a les entrades d'adult, i en breu podreu trobar entrades gratuïtes per a xiquets i xiquetes (Fins 12 anys) a les nostres oficines presentant el vostre carnet.

Podeu trobar tota la info a http://www.uji.es/CA/serveis/sauji/info/avan/aveco/oci.html

Informació proporcionada per: Societat d'Amics i Antics Alumnes de l'UJI
Data de modificació: 03/02/2012 11:58
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16