
El Vicerectorat d’Investigació, a través de l’OCIT, ha organitzat per al pròxim divendres 2 de març una jornada de presentació del Setè Programa Marc d’Investigació i Desenvolupament Tecnològic de la Unió Europea (VIIè PM). La sessió començarà a les 9:45 a la sala de graus de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals. Per confirmar l’assistència cal enviar un correu electrònic a l’adreça ocit@uji.es.
El VIIè PM arranca aquest any i fins al 2013 ajudarà a finançar projectes d’investigació i desenvolupament tecnològic amb un pressupost total de 50.521 milions d’euros. Per treure’n el màxim profit, no tan sols quan a captació de recursos, sinó també pel que fa a la millora de la competitivitat i la internacionalització de la investigació a l’UJI, cal conèixer alguns elements claus del funcionament del VIIè PM i algunes novetats importants respecte al programa marc anterior. L’objectiu de la jornada del dia 2 és subministrar el professorat aquesta informació essencial.
El VIIè PM és la principal iniciativa comunitària de foment i suport a la I+D en la Unió Europea que té com a principal objectiu la millora de la competitivitat mitjançant el finançament fonamental d’activitats d’investigació, desenvolupament tecnològic, demostració i innovació en règim de col·laboració transnacional entre empreses i institucions d’investigació que pertanyen tant als països de la Unió Europea i estats associats com a tercers països.
Per a més informació sobre la jornada podeu consultar el següent díptic (PDF).
