Universitat Jaume I - UJI - Castello

Oficina per a la Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic

Notícies

L’UJI, membre de l’Associació d’Empreses Biotecnològiques de la Comunitat Valenciana

Imatge notícia

La Universitat Jaume I de Castelló (UJI) s’ha adherit a l’Associació d’Empreses Biotecnològiques de la Comunitat Valenciana (Bioval), en una clara aposta per enfortir la presència de l’UJI en aquest nou sector productiu tant com a generadora de nous coneixements i aplicacions, com a pol de creació d’empreses de base tecnològica.

Bioval és una plataforma de trobada del sector biotecnològic que té per objectiu impulsar el creixement i la cooperació del teixit empresarial biotecnològic de la Comunitat Valenciana. L’associació, a la qual s’ha adherit l’UJI per iniciativa del vicerectorat d’Investigació, agrupa a empreses, centres d’investigació i tecnològics, universitats, hospitals i altres entitats l’activitat d’I+D de les quals està vinculada a la biotecnologia.

La Comunitat Valenciana es troba entre les regions espanyoles amb un major nombre d’empreses amb activitats en biotecnologia, immediatament per darrere de Catalunya i Madrid, segons Bioval.

Informació i consultes: Bústia UJI | Polítiques generals i de campus
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16